Skocz do zawartości
◭ Darmowy VIP za rejestrację na forum! ◮ ×
Zauważyłeś błąd w szablonie? Zgłoś go! ×
Plebiscyt Październik ×
Witaj na forum drogi nieznajomy! Zapraszamy Ciebie serdecznie do logowania lub rejestracji

Zaloguj się



Lub zaloguj się za pomocą jednego ze swoich kont

Ogłoszenia

  • Darmowy VIP! | Odbierz darmowego VIPA za założenie konta na naszym forum na wybranym przez siebie serwerze!
    Zobacz temat
  • Głosuj z nami! | Zagłosuj razem z nami na serwery i odbierz swoją nagrodę!
    Zobacz temat
  • Własna ranga! | Znudził ci się szary kolor? To nie problem kup swoją rangę!
    Zobacz temat
  • Akcja reklamy! | Zobacz naszą akcje promocyjną!
    Zobacz temat
  • Discord! | Wbijaj na naszego forumowego discorda!
    Zobacz serwer!

Partnerzy / Sponsorzy




Cs-Zone.pl

Bot
17
117

Cs-Zone.pl

Bot
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Czas Online

    18m 35s
  • Dotacje

    0,00 zł 

4 obserwujących

Informacje Personalne

  • Imię
    Cs-Zone.pl

Ostatnie wizyty

1 559 wyświetleń profilu

Cs-Zone.pl Osiągnięcia

Nowy

Nowy (1/14)

  • 50 postów! Unikat
  • Pierwszy tydzień za mną!
  • Miesiąc z nami!
  • Pierwszy post!
  • Partner Unikat

Najnowsze odznaki

17

Reputacja

  1. -..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. INFORMACJE -..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. §1.1 Użytkownicy nie podważają zdania administracji. §1.2 Przebywając na naszym serwerze zgadzasz się na wszystkie warunki regulaminu. §1.3 Użytkownik ma zakaz wchodzenia na kanał prywatny innego użytkownika bez jego zgody. §1.4 Zabrania się "skakania" po kanałach. §1.5 Zabrania się używania obraźliwych, wulgarnych, rasistowskich nicków i nazw kanałów. §1.6 Nie wolno obrażać w jakikolwiek sposób innych użytkowników. §1.7 Zabrania się prowokowania do kłótni. §1.8 Nagrywanie rozmów i puszczanie muzyki na kanałach publicznych, oraz na kanałach prywatnych bez zgody właściciela kanału są zakazane. §1.9 Zabronione jest spamowanie na serwerze. §1.10 Użytkownik ma prawo posiadać maksymalnie 5 ikonek/rang nie licząc channel admina, rang wiekowych oraz weryfikacyjnych typu zarejestrowany zarejestrowana. -..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. ZASADY OGÓLNE -..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. §2.1 Zabronione jest używanie nazw: a) Wulgarnych, obraźliwych, rasistowskich, nazistowskich, nieetycznych; b) Zawierających ciąg tych samych znaków bądź krótszych niż 3 znaki; c) TeamSpeakUser (domyślnej nazwy); d) Podszywających się pod osoby z wyższej administracji. §2.2 Zabronione jest używania awatarów zawierających treści erotyczne, wulgarne, rasistowskie, nazistowskie, nieetyczne bądź obraźliwe. §2.3 Zabronione jest reklamowanie innych serwerów, serwerów gier, stron internetowych, for, itd. §2.4 Zabronione jest nagminne zmienianie nazw użytkownika. §2.5 Zabronione jest podszywanie się pod kogoś, posiadanie takiej samej nazwy użytkownika w celu żartu. §2.6 Zabronione jest wysyłanie w wiadomościach linków przekierowujących na niebezpieczne strony lub aplikacje. §2.7 Zabronione jest używanie czatu ogólnego. Nie tyczy się właściciela serwera. §2.8 Zabronione jest spamowanie poke'ami bądź whisper'ami. §2.9 Na serwerze staramy się pisać zgodnie z zasadami zachowania poprawnej polszczyzny, w sposób zrozumiały dla osób przebywających na serwerze. §2.10 Zabronione jest podszywanie się pod Admina. §2.11 Zabronione jest ustawianie sobie dziwnych prefiksów bądź przedrostków, które są używane przy danej grupie rang. §2.12 Zabronione jest używanie VPN lub Proxy aby połączyć się z serwerem §2.13 Zabronione jest używanie modulatora przez użytkowników, jak i przez administracje. §2.14 Zdanie właściciela jest niepodważalne. §2.15 Administrator może być tylko w administracji na jednym serwerze TeamSpeak3. -..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. KANAŁY PRYWATNE -..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. §3.1 Kanały prywatne mogą posiadać maksymalnie trzy pod kanały. §3.2 Każdy użytkownik może posiadać maksymalnie jeden kanał prywatny. §3.3 Zakazane jest zmienianie opisu (deskrypcji) kanału. Zmiana ta grozi usunięciem kanału. §3.4 Brak numeru kanału lub zmiana go, grozi usunięciem kanału. §3.5 Nazwa kanału nie może zawierać wulgaryzmów, treści rasistowskich, obraźliwych. Grozi to usunięciem kanału i zbanowaniem jego właściciela. §3.6 Osoba korzystająca z kanałów prywatnych jest zobowiązana do przestrzegania regulaminu serwera TeamSpeak3. §3.7 Za atmosferę na kanale odpowiada jego właściciel, a nie admin serwera TeamSpeak3. §3.8 Kanał po 5 dniach bezczynności zostanie automatycznie usunięty . -..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. Copyright by ts3dreams.pl -..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. Zakaz kopiowania bez wiedzy lub zgody autora/zarządu serwera.
  2. §1. Ogólne zasady. §1.1. Grając na naszym serwerze oznajmiasz nas, że akceptujesz w pełni poniższy regulamin. §1.2. Każdy gracz łamiąc regulamin jest świadomy iż może zostać nałożona na niego kara. §1.3. Nieprzestrzeganie regulaminu grozi kickiem, czasowym banem a nawet banem na stałe. §1.4. Wszelkie błędy / propozycje / uwagi dotyczące serwera zgłaszamy na forum. §1.5. Na serwerze obowiązuje kultura. §1.6. Na serwerze obowiązuje Turniejowy tryb rozgrywki. §1.7. Skargi na graczy (w tym również cziterów) składamy pod komendą /zglos §1.8. Mikrofon dostępny po mutacji głosu bądź za zgodą Admina. §1.9. Zakaz reklamowania stron oraz serwerów. §2.0. Zakaz używania jakichkolwiek wspomagaczy typu: czity, skrypty, dodatki ułatwiające gre itd. §2.1. Zakaz używania nicków wulgarnych, rasistowskich, obrażających osoby trzecie oraz nicki reklamujące. §2.2. Na serwerze można przeklinać lecz w małej ilości bądź w formie żartobliwej, nadużywanie wulgaryzmu będzie karane. §2.3. Zakaz nadużywania mikrofonu. §2.4. Zakaz podszywania się pod Administracje. §2.5. Zakaz wyzywania, obrażania innych. §2.6. Zakaz wykorzystywania bugów serwera. §2.7. Zakaz spamowania. §2.8. Kampienie jest dozwolone TYLKO w przypadku pilnowania paki. §2.9. Zakaz kampienia. §3.0. Zachowania i czyny prowokujące administratorów do nieodpowiednich zachowań są zabronione. §3.1. Zakaz unikania walki bądź celowego przedłużenia rundy. §3.2. Zakaz puszczania muzyki, bindów etc. §3.3. Nick musi mieć minimum 3 znaki. §3.4. Administracja nie ponosi konswekwecji za utraconą usługę albo zakupioną w sposób niedozwolony/niewłaściwy §3.5. W przypadku zmian parametrów płatnych usług oraz ich umiejętności nie zwracamy kosztów. Zakupując usługi liczysz się z tym, że w każdej chwili mogą nastąpić zmiany. §3.6. Właściciel Serwera nie musi podawać powodu bana ani szczegółów związanych z nim. §3.7. Zakaz Prowokowania po przez pisanie: ez ,es ,łatwo itp. §3.8. Zakaz Prowokowania po przez pisanie: jeba** 60 , 60 , avatary z podobnym znakiem również. Taryfikator Kar. 1. Używanie programów/skryptów ułatwiających grę → Ban permanentny 2. Wyzywanie/wyśmiewanie/krytykowanie gry innych graczy lub ich osoby → Kick/Mute/Ban wg uznania administratora 3. Reklamowanie konkurencyjnych sieci serwerów → Ban na 7 dni → Ban permanentny 4. Ping powyżej 150ms → Ostrzeżenie → Kick 5. Nadużywanie mikrofonu → Mute → Perm mute 6. Spamowanie na czaci`e tekstowym → Kick -> Gag na 30 minut 7. Avatar popularyzujący nagość/rasizm/nietolerancję → Kick → Ban na 1 godzinę → Ban na 1 dzień 8. Nick/NameTag zawierający treści obraźliwe/rasistowskie/wulgarne → Kick → ban na 1 godzinę → Ban na 1 dzień 9. Puszczanie muzyki → Perm mute 10. Podszywanie się pod innego gracza → Kick → Ban do 7 dni 11. Niestosowanie się do zaleceń admina → Kick → Ban na 30 minut 12. Ucieczka przed banem → Przedłużony ban 13. Przeklinanie na czacie tekstowym → Ostrzeżenie → Gag na 30 minut 14. Grożenie banem → Kick → Ban na 30 minut 15. AFK → Kick 16. Prowokacja→ Ban na 30 minut → Ban do 7 dni *Całkowity zakaz kopiowania regulaminu własnością jest Cs-Zone.pl
  3. §1. Ogólne zasady. §1.1. Grając na naszym serwerze oznajmiasz nas, że akceptujesz w pełni poniższy regulamin. §1.2. Każdy gracz łamiąc regulamin jest świadomy iż może zostać nałożona na niego kara. §1.3. Nieprzestrzeganie regulaminu grozi kickiem, czasowym banem a nawet banem na stałe. §1.4. Wszelkie błędy / propozycje / uwagi dotyczące serwera zgłaszamy na forum. §1.5. Na serwerze obowiązuje kultura. §1.6. Na serwerze obowiązuje Turniejowy tryb rozgrywki. §1.7. Skargi na graczy (w tym również cziterów) składamy pod komendą /zglos §1.8. Mikrofon dostępny po mutacji głosu bądź za zgodą Admina. §1.9. Zakaz reklamowania stron oraz serwerów. §2.0. Zakaz używania jakichkolwiek wspomagaczy typu: czity, skrypty, dodatki ułatwiające gre itd. §2.1. Zakaz używania nicków wulgarnych, rasistowskich, obrażających osoby trzecie oraz nicki reklamujące. §2.2. Na serwerze można przeklinać lecz w małej ilości bądź w formie żartobliwej, nadużywanie wulgaryzmu będzie karane. §2.3. Zakaz nadużywania mikrofonu. §2.4. Zakaz podszywania się pod Administracje. §2.5. Zakaz wyzywania, obrażania innych. §2.6. Zakaz wykorzystywania bugów serwera. §2.7. Zakaz spamowania. §2.8. Kampienie jest dozwolone TYLKO w przypadku pilnowania paki. §2.9. Zakaz kampienia. §3.0. Zachowania i czyny prowokujące administratorów do nieodpowiednich zachowań są zabronione. §3.1. Zakaz unikania walki bądź celowego przedłużenia rundy. §3.2. Zakaz puszczania muzyki, bindów etc. §3.3. Nick musi mieć minimum 3 znaki. §3.4. Administracja nie ponosi konswekwecji za utraconą usługę albo zakupioną w sposób niedozwolony/niewłaściwy §3.5. W przypadku zmian parametrów płatnych usług oraz ich umiejętności nie zwracamy kosztów. Zakupując usługi liczysz się z tym, że w każdej chwili mogą nastąpić zmiany. §3.6.Zakaz podpowiadania innym graczom na Ts3 i innych komunikatorach głosowych jak zarówno tekstowych. §3.7.Zakaz Prowokowania po przez pisanie: ez, es, łatwo itp. §3.8. Zakaz Prowokowania po przez pisanie: jeba** 60 , 60 , avatary z podobnym znakiem również. §3.9. Zakaz używania spadochronu oraz podwójnego skoku podczas runboostów. Taryfikator Kar. 1. Używanie programów/skryptów ułatwiających grę → Ban permanentny 2. Wyzywanie/wyśmiewanie/krytykowanie gry innych graczy lub ich osoby → Kick/Mute/Ban wg uznania administratora 3. Reklamowanie konkurencyjnych sieci serwerów → Ban na 7 dni → Ban permanentny 4. Ping powyżej 150ms → Ostrzeżenie → Kick 5. Nadużywanie mikrofonu → Mute → Perm mute 6. Spamowanie na czaci`e tekstowym → Kick -> Gag na 30 minut 7. Avatar popularyzujący nagość/rasizm/nietolerancję → Kick → Ban na 1 godzinę → Ban na 1 dzień 8. Nick/NameTag zawierający treści obraźliwe/rasistowskie/wulgarne → Kick → ban na 1 godzinę → Ban na 1 dzień 9. Puszczanie muzyki → Perm mute 10. Podszywanie się pod innego gracza → Kick → Ban do 7 dni 11. Niestosowanie się do zaleceń admina → Kick → Ban na 30 minut 12. Ucieczka przed banem → Przedłużony ban 13. Przeklinanie na czacie tekstowym → Ostrzeżenie → Gag na 30 minut 14. Grożenie banem → Kick → Ban na 30 minut 15. AFK → Kick 16. Podpowiadanie innym graczom → Ban do 7 dni→ Perm 17. Prowokokacja → Ban na 30 minut → Ban do 7 dni 18. Runboost z użyciem spadochronu/podwójnego skoku → Kick → Ban na 30 minut → Ban do 7 dni *Całkowity zakaz kopiowania regulaminu własnością jest Cs-Zone.pl
  4. §1. Ogólne zasady. §1.1. Grając na naszym serwerze oznajmiasz nas, że akceptujesz w pełni poniższy regulamin. §1.2. Każdy gracz łamiąc regulamin jest świadomy iż może zostać nałożona na niego kara. §1.3. Nieprzestrzeganie regulaminu grozi kickiem, czasowym banem a nawet banem na stałe. §1.4. Wszelkie błędy / propozycje / uwagi dotyczące serwera zgłaszamy na forum. §1.5. Na serwerze obowiązuje kultura. §1.6. Na serwerze obowiązuje Turniejowy tryb rozgrywki. §1.7. Skargi na graczy (w tym również cziterów) składamy pod komendą /zglos §1.8. Mikrofon dostępny po mutacji głosu bądź za zgodą Admina. §1.9. Zakaz reklamowania stron oraz serwerów. §2.0. Zakaz używania jakichkolwiek wspomagaczy typu: czity, skrypty, dodatki ułatwiające gre itd. §2.1. Zakaz używania nicków wulgarnych, rasistowskich, obrażających osoby trzecie oraz nicki reklamujące. §2.2. Na serwerze można przeklinać lecz w małej ilości bądź w formie żartobliwej, nadużywanie wulgaryzmu będzie karane. §2.3. Zakaz nadużywania mikrofonu. §2.4. Zakaz podszywania się pod Administracje oraz Graczy. §2.5. Zakaz wyzywania, obrażania innych. §2.6. Zakaz wykorzystywania bugów serwera. §2.7. Zakaz spamowania. §2.8. Kampienie jest dozwolone TYLKO w przypadku pilnowania paki. §2.9. Zakaz kampienia. §3.0. Zachowania i czyny prowokujące administratorów do nieodpowiednich zachowań są zabronione. §3.1. Zakaz unikania walki bądź celowego przedłużenia rundy. §3.2. Zakaz puszczania muzyki, bindów etc. §3.3. Nick musi mieć minimum 3 znaki. §3.4. Administracja nie ponosi konswekwecji za utraconą usługę albo zakupioną w sposób niedozwolony/niewłaściwy §3.5. W przypadku zmian parametrów płatnych usług oraz ich umiejętności nie zwracamy kosztów. Zakupując usługi liczysz się z tym, że w każdej chwili mogą nastąpić zmiany. §3.6.Zakaz Prowokowania po przez pisanie: ez , es , łatwo itp. §3.7.Zakaz grania na multikontach. §3.8. Zakaz Prowokowania po przez pisanie: jeba* 60 , 60 , jeba* kapusi oraz zakaz avatarów o podobnej tematyce Taryfikator Kar. 1. Używanie programów/skryptów ułatwiających grę → Ban permanentny 2. Wyzywanie/wyśmiewanie/krytykowanie gry innych graczy lub ich osoby → Kick/Mute/Ban wg uznania administratora 3. Reklamowanie konkurencyjnych sieci serwerów → Ban na 7 dni → Ban permanentny 4. Ping powyżej 150ms → Ostrzeżenie → Kick 5. Nadużywanie mikrofonu → Mute → Perm mute 6. Spamowanie na czacie tekstowym → Kick -> Gag na 30 minut 7. Avatar popularyzujący nagość/rasizm/nietolerancję → Kick → Ban na 1 godzinę → Ban na 1 dzień 8. Nick/NameTag zawierający treści obraźliwe/rasistowskie/wulgarne → Kick → ban na 1 godzinę → Ban na 1 dzień 9. Puszczanie muzyki → mute od 30 minut do 24 godzin 10. Podszywanie się pod innego gracza/administracje → Kick → Ban do 7 dni 11. Niestosowanie się do zaleceń admina → Kick → Ban na 30 minut 12. Ucieczka przed banem → Przedłużony ban 13. Przeklinanie na czacie tekstowym → Ostrzeżenie → Gag na 30 minut 14. Grożenie banem → Kick → Ban na 30 minut 15. AFK → Kick 16. Prowokacja → Ban na 30 minut→ Ban do 7 dni 17. Granie na multikoncie → Ban permanentny
  5. §1. Ogólne zasady. §1.1. Grając na naszym serwerze oznajmiasz nas, że akceptujesz w pełni poniższy regulamin. §1.2. Każdy gracz łamiąc regulamin jest świadomy iż może zostać nałożona na niego kara. §1.3. Nieprzestrzeganie regulaminu grozi kickiem, czasowym banem a nawet banem na stałe. §1.4. Wszelkie błędy / propozycje / uwagi dotyczące serwera zgłaszamy na forum. §1.5. Na serwerze obowiązuje kultura. §1.6. Na serwerze obowiązuje Turniejowy tryb rozgrywki. §1.7. Skargi na graczy (w tym również cziterów) składamy pod komendą /zglos §1.8. Mikrofon dostępny po mutacji głosu bądź za zgodą Admina. §1.9. Zakaz reklamowania stron oraz serwerów. §2.0. Zakaz używania jakichkolwiek wspomagaczy typu: czity, skrypty, dodatki ułatwiające gre itd. §2.1. Zakaz używania nicków wulgarnych, rasistowskich, obrażających osoby trzecie oraz nicki reklamujące. §2.2. Na serwerze można przeklinać lecz w małej ilości bądź w formie żartobliwej, nadużywanie wulgaryzmu będzie karane. §2.3. Zakaz nadużywania mikrofonu. §2.4. Zakaz podszywania się pod Administracje. §2.5. Zakaz wyzywania, obrażania innych. §2.6. Zakaz wykorzystywania bugów serwera. §2.7. Zakaz spamowania. §2.8. Rush dostępny od 15 sekundy. §2.9. Zakaz kampienia. §3.0. Zachowania i czyny prowokujące administratorów do nieodpowiednich zachowań są zabronione. §3.1. Zakaz unikania walki bądź celowego przedłużenia rundy. §3.2. Zakaz puszczania muzyki, bindów etc. §3.3. Nick musi mieć minimum 3 znaki. §3.4. Zakaz Prowokowania po przez pisanie: ez , es , łatwo itp. §3.5. Zakaz Prowokowania po przez pisanie: jeba** 60 , 60 , avatary z podobnym znakiem również. Taryfikator Kar. 1. Używanie programów/skryptów ułatwiających grę → Ban permanentny 2. Wyzywanie/wyśmiewanie/krytykowanie gry innych graczy lub ich osoby → Kick/Mute/Ban wg uznania administratora 3. Reklamowanie konkurencyjnych sieci serwerów → Ban na 7 dni → Ban permanentny 4. Ping powyżej 150ms → Ostrzeżenie → Kick 5. Nadużywanie mikrofonu → Mute → Perm mute 6. Spamowanie na czaci`e tekstowym → Kick -> Gag na 30 minut 7. Avatar popularyzujący nagość/rasizm/nietolerancję → Kick → Ban na 1 godzinę → Ban na 1 dzień 8. Nick/NameTag zawierający treści obraźliwe/rasistowskie/wulgarne → Kick → ban na 1 godzinę → Ban na 1 dzień 9. Puszczanie muzyki → Perm mute 10. Podszywanie się pod innego gracza → Kick → Ban do 7 dni 11. Niestosowanie się do zaleceń admina → Kick → Ban na 30 minut 12. Ucieczka przed banem → Przedłużony ban 13. Przeklinanie na czacie tekstowym → Ostrzeżenie → Gag na 30 minut 14. Grożenie banem → Kick → Ban na 30 minut 15. AFK → Kick 16. Prowokacja→ Ban na 30 minut→ Ban do 7 dni
  6. Obowiązki moderatora: 1. Moderator ma obowiązek przestrzegania regulaminu. 2. Moderator ma obowiązek wykazywać się wysoką kulturą i poprawną polszczyzną. 3. Moderator ma obowiązek dbać o porządek, jak i kulturę na forum. 4. Moderator ma obowiązek pomagać użytkownikom w razie pytań/problemów. 5. Moderator ma obowiązek nadawać ostrzeżenia w odpowiednich sytuacjach. 6. Moderator jest odpowiedzialny za moderowanie Chatu. 7. Moderator jest zobowiązany do brania czynnego udziału w życiu forum. Zasady ogólne: 1. Moderator to osoba posiadająca uprawnienia do modyfikacji i moderacji postów, wpisów. 2. Moderator powinien świecić przykładem. 3. Moderator powinien być bezstronny. 4. Moderator nie może posiadać ostrzeżeń. 5. Moderatorzy muszą wzajemnie się dogadywać i dzielić obowiązki sprawiedliwie. 6. Moderatorzy są pod opieką Globalnego Moderatora.
  7. Regulamin CzatBox'a: 1. CzatBox służy do wymiany informacji, memów, poglądów oraz do luźnych rozmów. 2. Na CzatBox'ie panuje całkowity zakaz wszczynania kłótni. Wszelkie próby będą natychmiast likwidowane. 3. Staraj się pisać poprawną polszczyzną. 4. Na Chacie zachowaj szacunek oraz kulturę w stosunku do innych. Nie używaj słów wulgarnych i obrażających drugą osobę. 5. Zabrania się spamowania wiadomościami (max. 3 wiadomości pod rząd). Następna dopiero po 15 minutach. 6. Zabrania się wysyłania linków do podań, skarg, odwołań od bana. 7. Zakaz reklamowania stron konkurencyjnych, pornograficznych, rasistowskich, lub które obrażają czyjąś religię. 8. Zakazuje się pisania tylko i wyłącznie dużymi literami. 9. Zabrania się proszenia o rozpatrzenie tematu (czytaj pkt. 6). 10. Zabrania się upominania wyższej administracji. Do tego służy dział "Skargi". 11. Zabrania się umieszczania treści, które mogą wywołać napady epileptyczne (np. migające obrazki) oraz rzeczy propagujące samobójstwo itp. 12. Zabrania się nadmiernego używania gifów. Taryfikator ostrzeżeń: 1. Reklamowanie stron konkurencyjnych, pornograficznych, rasistowskich, lub które obrażają czyjąś religię = Blokada permanentna. 2. Wyzwiska wobec wobec drugiej osoby, wszczynanie kłótni = 1 ostrzeżenie. 3. Nadmierne spamowanie wiadomościami = 1 ostrzeżenie. 4. Wysyłanie linków do podań, skarg, odwołań od bana = 1 ostrzeżenie. 5. Ciągłe wysyłanie wiadomości wyłącznie dużymi literami = 1 ostrzeżenie. 6. Prowokacje = 1-3 ostrzeżeń.
  8. Regulamin Cs-Zone.pl & Definicje 1. Użytkownik – osoba fizyczna lub osoba prawna posiadająca konto na forum oraz użytkująca forum. 2. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.); 3. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach forum wielotematycznego [Cs-Zone.pl]; 4. Administracja - Osoby fizyczne posiadające specjalne uprawnienia do kontrolowania i zajmowania się forum przyznane przez Właściciela Forum. 5. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.); ZAKAZ KALECZENIA JĘZYKA POLSKIEGO! 1. Zasady ogólne 1.1 Każdy użytkownik rejestrujący się w społeczności Cs-Zone.pl akceptuje regulamin i jest zobowiązany do przestrzegania go. (Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania) 1.2 Nie przestrzegając regulaminu forum możesz otrzymać Warna (Taryfikator Ostrzeżeń) 1.3 Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto na forum w przeciwnym wypadku wszystkie konta użytkownika będą zablokowane. W momencie, kiedy kilku użytkowników korzysta z jednego adresu IP możliwe są ustępstwa - sprawę trzeba zgłosić administracji. 1.4 Rejestracja jest dobrowolna, a konta użytkowników nie są kasowane. Użytkownik ma prawo zablokować własne konto, w takim przypadku powinien skontaktować się z administracją. 1.5 Działanie na szkodę Sieci będzie karane permanentnym banem. 1.6 Użytkownik może posiadać MAKSYMALNIE CZTERY rangi funkcyjne. 2. Profil użytkownika 2.1 Zakazuje się używania nicków uważanych za wulgarne/rasistowskie/dyskryminujące bądź podszywających się pod kogoś z administracji, takie konta będą niezwłocznie banowane. 2.2 Zabronione jest współdzielenie kont z osobami trzecimi. 2.3 Awatar/sygnatura nie może sugerować przynależności do wyższej rangi na forum ani zawierać żadnych reklam stron o tematyce rasistowskiej/pornograficznej. 2.4 Avatar jak i wszelakie zdjęcia oraz linki w podpisach, nie mogą zawierać treści uznawanych przez Polskie prawo za niedozwolone. 2.5 W podpisie może znajdować się maksymalnie 1 grafika. 2.6 Kategoryczny zakaz wstawiania filmików (m.in. YouTube) w podpisach. 2.7 Administracja ma prawo do kasowania nieregulaminowych sygnatur bądź awatarów bez informowania o tym użytkowników. 2.8 Grafika nie może przekraczać następujących parametrów: AWATAR: * Szerokość: 170 pikseli, * Wysokość: 170 pikseli. SYGNATURA: * Szerokość: 800 pikseli, * Wysokość: 400 pikseli, TŁO: *Szerokość: 1310 pikseli, *Wysokość: 200 pikseli. 3. Zasady pisania 3.1 Zabronione jest umieszczanie na forum postów, które zawierają jakiekolwiek treści lub linki obraźliwe, wulgarne, obsceniczne, oszczercze, nienawistne, zawierające groźby, nieetyczne. 3.2 Posty bezsensowne, powtarzające się, nie na temat lub nie wnoszące nic do dyskusji będą usuwane. 3.3 Propagowanie, oszukiwania w każdej formie będzie bezwzględnie karane banem. 3.4 Posty w tematach bezpośrednio łamiących regulamin są zabronione.O wykroczeniach użytkowników, które zakłócają dyskusję, należy poinformować moderatorów forum. 3.5 Przed wysłaniem posta zawsze staraj się sprawdzać jego poprawność gramatyczną i ortograficzną. Twój niepoprawny post może zostać źle zrozumiany. 3.6 Sprawy prywatne, dyskusje i spory między użytkownikami należy rozwiązywać w prywatnej wiadomości pamiętając o kulturze. 3.7 Nazwa tematu powinna być adekwatna do jego treści. 3.8 Odświeżanie starych tematów (powyżej 2 tygodni) może mieć konsekwencję w postaci warna. (nie tyczy się działu. "Gry i Zabawy" ) 3.9 Zanim napiszesz jakiś temat z propozycją/problemem, sprawdź czy nie znajduje się on już na forum. 3.10 Zakazane jest wypowiadania się w działach "Odwołania - Ban/Mute/Gag" przez osoby, które nie zostaną oto poproszone. Wypowiadać mogą się tylko członkowie UnBanTeam lub osoba (najczęściej admin banujący), która została o to poproszona oraz autor tematu. 3.11 Posty, które ograniczać się będą do wypowiedzi 'tak' lub "nie", mają być co najmniej 3 powody, w innym wypadku Administrator nałoży warna na twoje konto. 3.12 Zakazane jest pisania postów typu: "Neutral". 3.13 Wypowiadanie się we własnym podaniu jest zabronione. Podanie od razu zostaje wtedy odrzucone. 3.14 Podania na admina, moderatora, grafika, redaktora można składać raz na tydzień. 3.15 Kolor czerwony jest TYLKO i wyłącznie dla Administracji forum. 3.16 Namawianie innych osób do sprawdzenia podania, kończy się jego odrzuceniem. 3.17 Tematy & Posty łamiące regulamin forum, zostaną niezwłocznie ukryte. 3.18 Zakazane jest plagiatowanie, kopiowanie, przywłaszczanie sobie czyjeś pracy i umieszczania jej na forum bez zgody autora. 3.19 W każdym poradniku/pliku do download'u jest obowiązek dodania źródła oraz autora ! 3.20 Zakazane jest pisanie tzw "Double Post", by dodać nową treść, użyj opcji "Edytuj". 3.21 Dozwolone jest używanie słów ogólnie uznawanych za wulgarne tylko wtedy gdy wpisujemy tytuł (np: Piosenki, Filmu, Książki) lub gdy podajemy dany cytat lub tekst, lecz nie można tego nadużywać. 3.22 Zakazuje się przedrzeźniania Administracji (Administrator/Moderator) może ukarać cię waranem bez ostrzeżenia. 3.23 Zakazuje się publikowania więcej niż 3 muzyk dziennie w dziale "Muzyka". 3.24 Zakazuje się wypowiadania w skargach przez osoby, które nie zostaną o to poproszone. W skargach może wypowiadać się - osoba na którą została złożona skarga, osoba która złożyła skargę oraz wyższa administracja [Chyba, że twój post wnosi do sprawy coś istotnego i ważnego, wtedy jesteś upoważniony do umieszczenia postu]. 4. Reputacja (Złamanie tego punktu skutkuje skasowaniem reputacji użytkownika) 4.1 Zakazuje się masowego wystawiania negatywnych reputacji. 4.2 Zakazuje się wypraszanie o reputacje innych użytkowników forum (Podpunkt nie liczy się o podpis profilu typu "Pomogłem daj +"). 4.3 Zabrania się bezsensownego spamowania reputacją. 4.4 Nie może nadużywać swoich przywilejów do zdobywania reputacji, itd. - Tyczy się to każdego użytkownika włącznie z Administracją. 5. Blokady 5.1 Za złamanie któregokolwiek punktu regulaminu użytkownik zostaje (lub może zostać) ukarany ostrzeżeniem. 5.2 Po otrzymaniu bana użytkownik ma 24 godziny na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku, gdy zaszło jakieś nieporozumienie. 5.3 Użytkownik ma prawo odwołać się od warna, aby to zrobić musi napisać temat w dziale Odpracowanie ostrzeżenia 5.4 Gdy użytkownik uzbiera na swoim koncie 10 ostrzeżeń jest on automatycznie banowany oraz przenoszony do grupy Zbanowany. 5.5 Ilość ostrzeżeń jest proporcjonalna do przewinienia, o ilości punktów karnych przyznanych użytkownikowi decyduje członek Administracji. 5.6 Użytkownik ma prawo dowiedzieć się za co dostał ostrzeżenie oraz odwołać się od niego w przeznaczonym do tego dziale. 6. Raporty 6.1 Każdy użytkownik ma prawo zgłosić post, prywatną wiadomość, profil, które narusza przepisy forum. 6.2 Zgłoszeniom podlegają wszelkie treści niezgodne z regulaminem forum. 6.3 Nadmierne zgłaszanie mało istotnych rzeczy przez użytkownika, może skończyć się ostrzeżeniem. 7. Administracja 7.1 Administrator forum ma prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu, który łamie regulamin. 7.2 Administracja forum nie ma obowiązku kasowania postów opublikowanych na forum, nawet jeżeli ich autor będzie tego sobie życzył. 7.3 Decyzja właściciela jest ostateczna i nie podlega dyskusji. 7.4 Właściciel forum ma prawo ostrzec lub usunąć post, nawet jeżeli nie łamie on wyżej wymienionych zasad. 7.5 W przypadku gdy dana osoba ma jakieś zastrzeżenia co do działań, które wykonuje administracja forum, ma prawo napisać skargę i zostanie ona sprawdzona przez Właściciela forum. Krytykowanie działań administracji w innych miejscach jest zakazane. 7.6 Właściciel forum zastrzega sobie prawo do zablokowania danego konta jeżeli uzna je za niestosowne - tyczy się to też banowania osób, które działają na niekorzyść sieci. 7.7 Właściciel forum oraz jego administracja nie ponoszą odpowiedzialności za treści umieszczone przez użytkowników. 8. Usuwanie kont i zawartości z konta. Prośbę o usunięcie konta może złożyć każdy użytkownik, pisząc e-mail na adres: [email protected] Prośba o usunięcie konta zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Usuwanie konta jest nieodwracalne i wiąże się z trwałą jego utratą. Właściciel zarządza kontem i on decyduje kiedy będzie ono usunięte. Osoba, której konto zostało usunięte nie może założyć nowego konta. Każda zarejestrowana osoba może założyć tylko jedno konto. Zabrania się korzystania z serwerów proxy oraz tymczasowych adresów e-mail.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...