Myslidar Napisano 16 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2020 Nick z serwera: MyślidarImię: BartekWiek: 15Steam ID:STEAM_1:1:564196808Czas spędzony na serwerze (GT): tak 3 godzinyDoświadczenie: Nie mam zbyt dużego doświadczenia.Znajomość komend admina w skali 0-10 : 6/10Dlaczego akurat Ty masz zostać adminem oraz powiedz kilka zdań o sobie: Barzo lubie grać w CS:GO jestem normalnym nastolatkiem czasem szalonym przyznaje :) Chciał bym zostać Adminem aby pomagać wam w rozwijaniu serwerowni.Ile czasu dziennie możesz poświęcić na serwer?: 4 godzinyPosiadasz sprawny mikrofon?[ TAK / NIE ]: TakAkceptacja regulaminu admina/serwera: TakKontakt: steam tsKonto Prime?[ TAK / NIE ]: takSkładka |10 zł miesięcznie|[ TAK / NIE ]: tak 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sobi Napisano 16 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2020 (edytowane) Oszukujesz z wiekiem co słychać +sm +Mikrofon -Wiek +prime +składka aczkolwiek na Nie ponieważ no nie było cie na serwerze nawet 2 godz awięc śmię wątpić w twoją aktywność 3/4h Edytowane 16 Listopada 2020 przez sobi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aplaus Napisano 16 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2020 + SM +/- wiek + Prime + Mikrofon - doświadczenie [z czasem się nauczysz komend] 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomec Napisano 17 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2020 -/+ wiek -/+ sm (pewnie znowu klamstwo) -doświadczenie +składka (jeśli ją byś płacił byłbym na tak/okres próbny) Aktualnie jestem za okresem próbnym ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...