Skocz do zawartości

Regulamin Only AWP #2


Rausik

Rekomendowane odpowiedzi

&1. Zasady ogólne

&1.1 Wchodząc na serwer automatycznie akceptujesz jego regulamin.

&1.2 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia graczy z jego przestrzegania.

&1.3 Na serwerze zabronione jest używanie jakichkolwiek czitów/skryptów oraz ich reklamowania.

&1.4. Zabrania się reklamowania innej sieci serwerów. Skróty nazw tych sieci również są zabronione.

&1.5 Zakazuje się wchodzenia na serwer podczas aktywnego bana.

&1.6 Na odwołanie się od bana gracz ma 24 godziny.

&1.7 Dopuszczalny maksymalny ping wynosi 150ms.

&1.8 Serwer nie jest miejscem do dokonywania wymian między graczami ani serwisem ogłoszeniowym.

&1.9 Zabronione jest ustawianie nieodpowiednich nicków (tzw. pustych), wulgarnych czy obrażających kogoś, nicków administracji serwera a także o treści religijnej. To samo tyczy się tagów obok nicku.

&1.10 Zabronione jest używanie avatarów o treści pornograficznej, religijnej bądź reklamującej inny serwer, sieć serwerów.

&1.11 Zabrania się używania obraźliwych nazwy broni. 

&1.12 Surowo wzbrania się podszywania pod administratorów bądź innych graczy.

&1.13 Zakaz wykorzystywania bugów, je należy zgłaszać administracji.

&1.14 Na serwerze zabronione jest granie z jakąkolwiek blokadą poniżej 180 dni, np. VAC, nawet jeśli dotyczy to innej gry.

&1.15 Administracja wyższa zastrzega sobie prawo do zbanowania osób, mogących mieć zły wpływ na serwer, bez podania przyczyny.

 

 

&2. Zasady dot. zakupu usług

&2.1 Kupno usługi nie podlega zwrotowi.

&2.2 W przypadku otrzymania blokady VAC bądź też bana na serwerze administracja nie odpowiada za zakupione usługi.

&2.3 Zakupując usługi liczysz się z tym, że w każdej chwili mogą nastąpić zmiany w ich umiejętnościach.

&2.4 Kupując rangę licz się z tym, że na serwerze odbywają się resety rang. Ranga po resecie nie zostanie ponownie dodana.

&2.5 Administracja nie odpowiada za wszelkie problemy z działaniem serwera, które mogą spowodować niedziałanie usługi.

&2.6 Administracja nie ponosi odpowiedzialności za pomyłki wynikające z niedokładności zamawiającego. Nie ma wówczas możliwości zwrotu w PLN użytkownikowi, czy zmiany parametrów jego zamówienia.

 

 

&3. Zasady dot. rozgrywki i zachowania

&3.1 Na serwerze należy wykonywać cele mapy. Zabrania się jakiegokolwiek przeszkadzania w grze.

&3.2 Nadmierne kampienie jest niedozwolone.

&3.3 Zakaz korzystania z komunikatorów głosowych w celu podawania informacji drużynie przeciwnej.

&3.4 Zakaz skakania po drużynach i podawania infa o położeniu graczy.

&3.5 Zabrania się jakiegokolwiek wyzywania, poniżania oraz prowokowania innych graczy serwera/administracji.

&3.6 Przekleństwa są dozwolone, ale z umiarem. Ich nadużywanie będzie karane.

&3.7 Mikrofonu może użyć każda osoba, która go nie nadużywa. 

&3,8 Zakazuje się używania modulatorów głosu.

&3.9 Zakaz przechodzenia do drużyny wygrywającej.

&3.10 Zakazuje się spamowania na czacie. Nietolerowane będą jakiekolwiek zachowania rasistowskie.

&3.11 Pisanie wiadomości typu "ez", "łatwo", "essa" traktowane jest jako prowokacja.

&3.12 Zabronione jest zgłaszanie cziterów na czacie, bądź informowanie go, że wbił administrator serwera. Wszelkie zachowanie łamiące regulamin należy zgłaszać na u@. W przypadku braku obecności administratora możesz zgłosić skargę na danego gracza w odpowiednim dziale. U@ to czat dla administracji, zabrania się spamowanie na nim.

&3.13 Skiny wybieramy dopiero po śmierci.

&3.14 Zakaz kupowania w pierwszej rundzie innej broni niż pistolety.

&3.15 Zabrania się utrudniac prace adminom, np. poprzez informowanie reszty graczy iż dany admin poszedł na ukryty spect.

 

 

&4. Taryfikator kar

*Czitowanie – Ban permanentny.

*Granie na serwerze z blokadą na grę - Ban permanentny.

*Działanie na szkodę serwera – Ban permanentny.

*Wchodzenie na aktywnym banie – Ban permanentny.

*Reklama czitów, portali z czitami - Ban permanentny.

*Podszywanie się pod administratora/gracza – Kick -> Ban 7D -> Ban permanentny.

*Wszelkiego rodzaju groźby skierowanie w stronę graczy/administracji serwera – Ban permanentny.

*Reklamowanie – Kick -> Ban na 1H -> Ban na 6H -> Ban na 1D -> Ban na 7D -> Ban permanentny.

*Obraza admina lub gracza – Blokada mikrofonu/czatu 30 minut/ban na 60 minut -> Ban 6H -> Ban 1D -> Ban 3D -> Ban 7D -> Ban permanentny. 

*Przekroczenie pingu powyżej 150ms – 2x kick-> Ban 5 minut.

*Nadużywanie mikrofonu – Blokada mikrofonu 30/60 minut -> 360 minut -> 1440 minut -> 10080 minut.

*Używanie niedozwolonego nicku/tagu/avatara – Kick -> Ban 30 minut -> Ban 6H -> Ban 1D -> Ban 7D -> Ban permanentny.

*Zgłaszanie cziterów na czacie – Blokada czatu 30 minut -> 60 minut.

*Podpowiadanie sobie na TS3, Skype, Discord itp. – Ban 1D -> Ban permanentny.

*Nadmierne kampienie - Kick -> Ban 5minut -> Ban 10 minut.

*Utrudnianie rozgrywki – Ban 30 minut -> Ban 60 minut.

*Poinformowanie gracza łamiącego regulamin o wbiciu admina – Blokada mikrofonu/czatu 30 minut -> 60 minut -> 360 minut.

*Przechodzenie do drużyny wygrywającej – Kick -> Ban 5 minut -> Ban 10 minut.

*Niewykonywanie celów mapy – Kick -> Ban 30 minut -> Ban 60 minut.

*Wykorzystywanie bugów mapy – Kick -> Ban 1D -> Ban 7D -> Ban permanentny.

*Wykorzystywanie bugów/błędów serwera – Kick -> Ban 1D -> Ban 7D -> Ban permanentny.

*Spamowanie na czacie – Blokada czatu 30 minut -> 60 minut -> 360 minut -> 1440 minut.

*Używanie modulatorów głosu – Blokada mikrofonu 30 minut -> 360 minut -> 1440 minut.

*Podawanie infa o położeniu gracza ze swojego teamu na czacie celem przekazania tej informacji drużynie przeciwnej – Blokada czatu 30 minut -> 120 minut -> 360 minut -> 1440 minut.

*Spamowanie na u@ - Kick -> Ban 30 minut.

*Puszczanie bindów, muzyki – Blokada mikrofonu 360 minut -> 1440 minut -> 10080 minut.

*Ciągłe wybieranie skinów podczas rundy, a nie po śmierci – Kick -> Ban 5 minut.

*Prowokacja - Blokada czatu 30 minut -> 60 minut -> 120 minut -> 360 minut.

*Wchodzenie na piksele - Kick -> Ban 10 minut. 

*Utrudnianie pracy administracji - Ban na 24H -> Ban 1D -> Ban 7D -> Ban permanentny.

Administracja ma prawo ustalać długość kary według danego zdarzenia.

Admin ma prawo dać ostrzeżenie, lecz nie jest to jego obowiązek.

Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego nieprzestrzegania!

  • Kocham to! 1

                                                                  giphy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...