Hotaru Napisano 14 Marca 2021 Udostępnij Napisano 14 Marca 2021 Witam witam Wypadało by się przedstawić tak więc jestem Michał, młoda dupa 21 lat chociaż mentalnie już dawno stary dziad, jestem krojcokiem pochodzącym z okolic Gliwic, lubię gotować, czytać książki no i pogrywać w różne gierki a no i uwielbiam uczyć się nowych języków, na ten moment znam Francuski, Węgierski, Niemiecki, Angielski i Ruski no i mogę wam też ślůnsko godka pokazać. Życie niestety nie jest kolorowe więc mam genetyczną wadę wzroku przez którą jestem praktycznie ślepy na jedno oko W naszym kochanym Cs Go jestem emerytowanym 10lvl faceit, gram od 2012 roku i coś tam strzelam, nigdy nie gram na 100% gdyż mam swój powód żeby się wstrzymywać dlatego nie zobaczycie mnie z jakimiś dzikimi statami na serwerach Posiadam też ogromną wiedzę na temat cheatów do cs i mam spore doświadczenie jako ubt To chyba tyle, podziwiam jeżeli komuś chciało się to czytać i do zobaczenia w grze! 2 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Globalny Moderator Bozydar Napisano 14 Marca 2021 Globalny Moderator Udostępnij Napisano 14 Marca 2021 Pinkne przywitanko! Serwus ;D 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urlopowicz Marves Napisano 14 Marca 2021 Urlopowicz Udostępnij Napisano 14 Marca 2021 Siema Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alojz Napisano 14 Marca 2021 Udostępnij Napisano 14 Marca 2021 Siemka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iTomeczeQ Napisano 14 Marca 2021 Udostępnij Napisano 14 Marca 2021 Siema Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fifat. Napisano 14 Marca 2021 Udostępnij Napisano 14 Marca 2021 hi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...