MzDevil Napisano 21 Marca 2021 Udostępnij Napisano 21 Marca 2021 Nick z serwera: ✪MzDeωil Imię: Marcin Wiek: 18 Steam ID: STEAM_0:0:453865424 Czas spędzony na serwerze (LINK-GT): https://www.gametracker.com/player/✪MzDeωil/145.239.26.143:27030/ Doświadczenie: Brak doświadczenia jako administrator w CS'ie, ale posiadam 2 letni staż na serwerze innej gry oraz serwerze discord. Znajomość komend admina: 4/10 + umiem posługiwać się komendami rcon. Dlaczego akurat Ty masz zostać adminem oraz powiedz kilka zdań o sobie: Składam podanie o administratora, ponieważ często się zdarza, że jak jestem na serwerze to trafia się osoba, która łamie regulamin serwera i już mnie męczy ciągłe pisanie do administracji, żeby przyszli i zrobili porządek(oczywiście przychodzą :-D). Jestem uczniem technikum informatycznego na kierunku technik informatyk. Oprócz informatyki interesuje się polityką jestem w młodzieżowej radzie swojego miasta i koordynatorem powiatu w stowarzyszeniu oraz jestem członkiem młodzieżówki. Ile czasu dziennie możesz poświęcić na serwer?: 2-3h Posiadasz mikrofon?: [ TAK / NIE ] Akceptacja regulaminu admina/serwera: TAK Kontakt: https://steamcommunity.com/id/mzdevil15/ Konto Prime?: [ TAK / NIE ] Potrafię rozpisać demko: [ TAK / NIE ] 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KeyPeeN_2115 Napisano 21 Marca 2021 Udostępnij Napisano 21 Marca 2021 + podanie +gt + doswiadczenie +wiek +demko TAK 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Globalny Moderator Bozydar Napisano 23 Marca 2021 Globalny Moderator Udostępnij Napisano 23 Marca 2021 Przyjmuję podanie na okres próbny 14 dni. Zapraszam na rozmowę na ts3 kanał Bozydar 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...