Skocz do zawartości

Regulamin Only AWP


JAMI
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

image.png.fccad46392c35ae40b24d64915b67f70.png 

Regulamin Serwera Only AWP 

Gracze

1. Wchodząc na serwer, akceptujesz nasz regulamin.

2. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z jego przestrzegania.

3. Bezwzględny zakaz używania programów/skryptów ułatwiających rozgrywkę.

4. Zabrania się wyzywania/wyśmiewania/krytykowania gry użytkowników bądź ich osoby.

5. Zabrania się puszczania muzyki oraz nadużywania czatu głosowego.

6. Zabrania się nadużywania mikrofonu przez osoby, które nie przeszły jeszcze mutacji.

7. Zabrania się reklamowania konkurencyjnych sieci.

8. Zabronione jest przebywanie na pozycji obserwatora (SPEC) dłużej niż 5 minut

9. Zabrania  się używania awatarów popularyzujących nagość/rasizm/nie tolerancję.

10. Zabrania się spamowania na czacie tekstowym.

11. Nick gracza/NameTag broni nie może zawierać treści obraźliwych/rasistowskich/wulgarnych.

12. Przenoszenie prywatnych spraw na serwer jest zbędne. Wszelkie kłótnie rozwiązujemy na PW.

13. Użytkownik powinien zachować kulturę na serwerze.

14. Gracz wszelakie przewinienia innych graczy, bądź skargi na nich, powinien zgłaszać na [email protected] lub na forum sieci.

15. Każdy gracz ma obowiązek stosowania się do poleceń wydanych przez admina.

16. Maksymalny dozwolony ping - 150ms.

17. Zakaz podszywania się pod innych graczy.

18. Zakaz przeklinania na czacie tekstowym.

19. Zabrania się nieuzasadnionego i nadmiernego używania mikrofonu.

20. Grożenie banem jest zakazane.

21.Zakaz  Prowokowania poprzez pisanie : ez , es ,  łatwo itp.  

 

 

ADMINISTRACJA

1. Administracja jest zobowiązana do przestrzegania tych samych zasad, co gracz.

2. Admin ma zakaz banowania, mutowania, gagowania lub kickowania graczy bez podania powodu.

3. Admin ma obowiązek dbania o porządek na serwerze.

4. Admin ma obowiązek udzielić pomocy graczowi.

5. Admin ma obowiązek sprawdzenia podejrzeń graczy zgłaszanych na [email protected].

6. W razie problemów admin ma kierować zapytania prosto do Opiekuna serwera.

7. Admin musi być sprawiedliwy w swoich osądach.

8. Admin nie ma prawa zmieniać mapy bez zgody graczy i wcześniejszego vote z zapytaniem o to.

9. Admin powinien stosować się do taryfikatora kar.

 

Nadużywanie uprawnień przez admina lub niewypełnianie swoich obowiązków będzie karane.

 

 

Taryfikator kar

1. Używanie programów/skryptów ułatwiających grę →  Ban permanentny

2. Wyzywanie/wyśmiewanie/krytykowanie gry innych graczy lub ich osoby → Kick/Mute/Ban wg uznania administratora

3. Reklamowanie konkurencyjnych sieci serwerów → Ban na 7 dni → Ban permanentny

4. Ping powyżej 150ms → Ostrzeżenie → Kick

5. Nadużywanie mikrofonu → Mute → Perm mute

6. Spamowanie na czacie tekstowym → Kick -> Gag na 30 minut

7. Avatar popularyzujący nagość/rasizm/nietolerancję → Kick → Ban na 1 godzinę → Ban na 1 dzień

8. Nick/NameTag zawierający treści obraźliwe/rasistowskie/wulgarne → Kick → ban na 1 godzinę → Ban na 1 dzień

9. Puszczanie muzyki → Perm mute

10. Podszywanie się pod innego gracza → Kick → Ban do 7 dni

11. Niestosowanie się do zaleceń admina → Kick → Ban na 30 minut

12. Ucieczka przed banem → Przedłużony ban

13. Przeklinanie na czacie tekstowym → Ostrzeżenie → Gag na 30 minut

14. Grożenie banem → Kick → Ban na 30 minut

15. AFK → Kick

16.Prowokokacja→ Ban na 30 minut→ Ban do 7 dni 

Edytowane przez Fifat.
Aktualizacja 04.04.2021

sygnaturaez.png.c8689f7bce6ae9bc50b47d1d343915e5.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...