JAMI Napisano 4 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2021 (edytowane) Regulamin Serwera Only AWP Gracze 1. Wchodząc na serwer, akceptujesz nasz regulamin. 2. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z jego przestrzegania. 3. Bezwzględny zakaz używania programów/skryptów ułatwiających rozgrywkę. 4. Zabrania się wyzywania/wyśmiewania/krytykowania gry użytkowników bądź ich osoby. 5. Zabrania się puszczania muzyki oraz nadużywania czatu głosowego. 6. Zabrania się nadużywania mikrofonu przez osoby, które nie przeszły jeszcze mutacji. 7. Zabrania się reklamowania konkurencyjnych sieci. 8. Zabronione jest przebywanie na pozycji obserwatora (SPEC) dłużej niż 5 minut 9. Zabrania się używania awatarów popularyzujących nagość/rasizm/nie tolerancję. 10. Zabrania się spamowania na czacie tekstowym. 11. Nick gracza/NameTag broni nie może zawierać treści obraźliwych/rasistowskich/wulgarnych. 12. Przenoszenie prywatnych spraw na serwer jest zbędne. Wszelkie kłótnie rozwiązujemy na PW. 13. Użytkownik powinien zachować kulturę na serwerze. 14. Gracz wszelakie przewinienia innych graczy, bądź skargi na nich, powinien zgłaszać na [email protected] lub na forum sieci. 15. Każdy gracz ma obowiązek stosowania się do poleceń wydanych przez admina. 16. Maksymalny dozwolony ping - 150ms. 17. Zakaz podszywania się pod innych graczy. 18. Zakaz przeklinania na czacie tekstowym. 19. Zabrania się nieuzasadnionego i nadmiernego używania mikrofonu. 20. Grożenie banem jest zakazane. 21.Zakaz Prowokowania poprzez pisanie : ez , es , łatwo itp. ADMINISTRACJA 1. Administracja jest zobowiązana do przestrzegania tych samych zasad, co gracz. 2. Admin ma zakaz banowania, mutowania, gagowania lub kickowania graczy bez podania powodu. 3. Admin ma obowiązek dbania o porządek na serwerze. 4. Admin ma obowiązek udzielić pomocy graczowi. 5. Admin ma obowiązek sprawdzenia podejrzeń graczy zgłaszanych na [email protected]. 6. W razie problemów admin ma kierować zapytania prosto do Opiekuna serwera. 7. Admin musi być sprawiedliwy w swoich osądach. 8. Admin nie ma prawa zmieniać mapy bez zgody graczy i wcześniejszego vote z zapytaniem o to. 9. Admin powinien stosować się do taryfikatora kar. Nadużywanie uprawnień przez admina lub niewypełnianie swoich obowiązków będzie karane. Taryfikator kar 1. Używanie programów/skryptów ułatwiających grę → Ban permanentny 2. Wyzywanie/wyśmiewanie/krytykowanie gry innych graczy lub ich osoby → Kick/Mute/Ban wg uznania administratora 3. Reklamowanie konkurencyjnych sieci serwerów → Ban na 7 dni → Ban permanentny 4. Ping powyżej 150ms → Ostrzeżenie → Kick 5. Nadużywanie mikrofonu → Mute → Perm mute 6. Spamowanie na czacie tekstowym → Kick -> Gag na 30 minut 7. Avatar popularyzujący nagość/rasizm/nietolerancję → Kick → Ban na 1 godzinę → Ban na 1 dzień 8. Nick/NameTag zawierający treści obraźliwe/rasistowskie/wulgarne → Kick → ban na 1 godzinę → Ban na 1 dzień 9. Puszczanie muzyki → Perm mute 10. Podszywanie się pod innego gracza → Kick → Ban do 7 dni 11. Niestosowanie się do zaleceń admina → Kick → Ban na 30 minut 12. Ucieczka przed banem → Przedłużony ban 13. Przeklinanie na czacie tekstowym → Ostrzeżenie → Gag na 30 minut 14. Grożenie banem → Kick → Ban na 30 minut 15. AFK → Kick 16.Prowokokacja→ Ban na 30 minut→ Ban do 7 dni Edytowane 14 Kwietnia 2021 przez Fifat. Aktualizacja 04.04.2021 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi