Skocz do zawartości
  • Zarejestruj się

Partnerzy

1s1k.pl
Pukawka.pl
Gosetti.pl
Mydevil.net

[Opiekun (5v5)] Aspirant Blant

Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Imię:  Marcin 
Opisz swoją osobę: Jestem Marcin i mam 16 lat, jestem osobą która myśli bardzo dojrzale jak i do mojego życia podchodzę z wielką powagą. Dawno.... dawno temu, interesowałem się Dirt Jumpingiem oraz MTB - później jakoś ta zajawka mi minęła, więc zacząłem swoją przygodę z siłownią, ćwiczę już jakieś 7/8 miesięcy oraz od dwóch miesięcy chodzę na kickboxing. Totalnie nienawidzę nic nie robić, zawsze muszę mieć jakieś zajęcie, bo inaczej się nudzę a tego strasznie nienawidzę. Bardzo łatwo nawiązuje kontakt z nowymi osobami, przez co lubię poznawać nowe znajomości, jestem osobą otwartą oraz lubię wygadać się czasem drugiej osobie. Moim minusem jest to, że czasem za bardzo ufam niektórym osobą, przez co parę razy już się na tym przejechałem - kiedyś też bardzo łatwo było można mnie wyprowadzić z równowagi, teraz się to bardzo poprawiło.   
Co cię skłoniło do napisania podania?: Na tej serwerowni jestem już parę miesięcy, polubiłem tutejszych graczy jak i administracje. Bardzo dobrze czuje się na miejscu admina (wcześniej nie wiedziałem nawet czym jest SourceMod oraz jak działa), pamiętam jak Itachi mimo zerowego pojęcia na temat sm'a dał mi szansę przez co bardzo mu dziękuje. Teraz chciałbym spróbować czegoś innego, nauczyć się więcej oraz chciałbym mieć więcej obowiązków, by po prostu mi się nie nudziło. Bardzo dobrze dogaduje się z Mikinovem oraz Jamim, jestem też dłużny Wam wszystkim dlatego chce pomóc przy serwerze!