FREE_KURDYSTAN Cs-Zone.pl Napisano 21 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2021 Imię: Wiktor Wiek:16 Opisz swoją osobe: Mam na imie Wiktor , jestem osobą energiczną, sumienną i kontaktową ,mieszkam w centralnej części Polski , chodze do drugiej klasy technikum ( kierunek handlowiec) . Jak byłem młodszy to chodzilem przez 7 lat na takewondo pozniej przestał z uwagi na kontuzje kolana przez która nie mogłem brać udziału w zawodach przez rok a poznie juz mi się nie chciało od nowa zaczynac. Grałem przez 3 lata w csa 1.6 pozniej przerzuciłem się na cs:go i gram w niego od 2 lat do teraz Co cię skłoniło do napisania podania?: Serwer nie ma opiekuna a ja gram na nim jeszcze od czasu dawniejszego właściciela, jako admin sprawdzam sie dobrze , jestem osobą bezkonfliktowa i staram się każdemu pomóc Ile czasu poświęcasz na forum i serwer dziennie?: ok.3h dziennie Czy miałeś styczność z FTP serwera?: Kiedyś tak ale teraz już mi się pozapominało Kontakt: Discord,mess,steam,forum, telefon, telegram Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qexy Napisano 21 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2021 +podanie +/- ftp wiek Jestem na TAK 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nefciak Napisano 21 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2021 -podanie -ftp +/-wiek -Blokada Vac na serv (wallhack) Jestem na "NIE" 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anonim Napisano 21 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2021 +/- podanie - wiek +/- ftp Nie przekonales mnie niestety moj glos narazie na Nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
north.exe Napisano 21 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2021 -podanie +/- ftp +/- wiek póki co jestem na Nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...