Skocz do zawartości

TEMAT ZAMKNIETY potensza sivir


HaQ

Rekomendowane odpowiedzi

Na farcie ^^

  • Smutno mi! 1
  • Kocham to! 1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, NoHackThisisSkill napisał:

@ HaQ nie no, ale widzę że cyrk na tym normalu :D Staty git ale 100 farmy w 20? :D 
i 462 winy do 547 lose? Oj słabo słabo xDDD

 

Ale jeśli trzeba biegać po tych liniach i pomagać traci się na farmie. Mmry zrobił swoje lossy xD

  • Haha! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na drewnie 4 każdy wbija takie staty :PFFFTCCHCHCHHFFFTTT:

Sygnatura.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co to za gra

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taki bolid to nie dziwne, grałem kiedyś i 1 Q i triple XD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...