Skocz do zawartości

◈ ZAMKNIĘTY ◈Opinie o north.exe


Wika
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

1422369794_anonimoweopinie.png.7d625ed881b80bf312cbbef6ba93021e.png

Witajcie drodzy użytkownicy!
 

Dziś, na celowniku znalazł się Moderator @ north.exe  Jesteście ciekawi co sądzą o nim inni użytkownicy?
Zapraszam wszystkich do czytania anonimowych odpowiedzi naszych forumowiczów!

 

 

1 Użytkownik:

Cytat

North.exe jest za*ebistym ziomkiem oraz najlepszym właścicielem serwera


2 Użytkownik:

Cytat

Norfik czasami potrafi opie*dolic kogoś ale jest zajebisty potrafi wytłumaczyć, pomóc itp. 


3 Użytkownik:

Cytat

Bardzo denerwująca osoba, zmusza mnie ciągle do odpowiedzenia na jego szybkie strzały.


4 Użytkownik:

Cytat

Bardzo miły przyjazny zawsze pomocny, mówiąc szczerze, ja o nim złego słowa powiedzieć nie mogę.


5 Użytkownik:

Cytat

To spoko koleś main mastera i godny współwłaściciel


6 Użytkownik:

Cytat

Bardzo fajna osoba do poznania, warto zawsze z nim pogadać wszystko i łatwo wytłumaczy dla osób które go nie poznały, nolife w LoLa

 
7 Użytkownik:

Cytat

Fajna osoba, miła, nie wyzywa jest ogólnie bardzo spoko osobą.


8 Użytkownik:

Cytat

Spoko chłopak, dawno nie gadałem z nim, dobrze wykonuje swoja prace, marzy o awansie

 

9 Użytkownik:

Cytat

Giga pomocny, miły, towarzyski


10 Użytkownik:

Cytat

Jest spoko 


11 Użytkownik:

Cytat

Spoko morda, jest git, niech se kupi lepszy internet essa

 

Oryginalność wypowiedzi została zachowana

Uważaj, możesz być następny/a!

  • Kocham to! 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

internet niech kupi i mi kaska noobek sypnie

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...