Skocz do zawartości

MzDevil
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Opis patch'a 11.19

Patch 11.19 został dodany 22 września 2021 roku. Nowa postać i skiny będą dostępne od 23 września!

Bohaterowie:

  • [NOWOŚĆ] Vex pojawi się w grze 23 września. Więcej informacji na temat nowej postaci zobaczysz tutaj --> Link

Buffy:

  • Aatrox:
    • W - Piekielne łańcuchy:
      • Czas odnowienia: 26/23/20/17/14 sek. --> 20/18,5/17/15,5/14 sek.
  • Akali: 
    • Podstawowe statystyki:
      • Regeneracja zdrowia: 8 pkt. --> 9 pkt. 
      • Przyrost regeneracji zdrowia: 0,5 pkt. --> 0,9 pkt.
  • Cho'Gath:
    • Q - Rozerwanie:
      • Czas odnowienia: 7 sek. --> 6 sek.
  • Fizz:
    • Pasywka - Zwinny Wojownik:
      • [USUNIĘTO] Powrót do korzeni: 4 pkt. (+1% mocy umiejętności) --> 8  pkt. (+2% mocy umiejętności). Zmniejszenie obrażeń z innych źródeł pozostaje bez zmian.
    • W - Trójząb:
      • Obrażenia przy trafieniu: 20/25/30/35/40 pkt. (+35% mocy umiejętności) --> 10/15/20/25/30 pkt. (+35% mocy umiejętności)
    • E - Psotnik/Rozrabiaka:
      • Czas odnowienia: 16/14,5/13/11,5/10 sek. --> 16/14/12/10/8 sek.
    • R - Mącenie Wody:
      • Obrażenia Gupika: 150/225/300 pkt. (+70% mocy umiejętności) --> 150/250/350 pkt. (+80% mocy umiejętności)
      • Obrażenia Gryzaka: 200/275/300 pkt. (+85% mocy umiejętności) --> 225/325/425 pkt, (+100% mocy umiejętności)
      • Obrażenia Gigalodona: 250/325/400 pkt. (+100% mocy umiejętności) --> 300/400/500 pkt. (+120% mocy umiejętności)
  • Galio:
    • W - Tarcza Duranda:
      • Czas odnowienia: 18 sek. --> 18/17,5/17/16,5/16 sek.
  • Gragas:
    • W - Pijacka furia:
      • Dodatkowe obrażenia magiczne: 20/50/80/110/140 pkt. (+7% maksymalnego zdrowia celu (+60% mocy umiejętności) --> 20/50/80/110/140 pkt (+7% maksymalnego zdrowia celu (+70% mocy umiejętności)
  • Gwen:
    • Podstawowe statystyki:
      • Regeneracja zdrowia: 7 pkt. --> 8,5  pkt.
  • Mordekaiser:
    • E - Śmiertelny uścisk:
      • Czas odnowienia: 22/19/16/13/10 sek. --> 18/16/14/12/10 sek.
  • Poppy:
    • Pasywka - Żelazna ambasador:
      • Czas odnowienia: 16/12/8 sek. (na poziomach 1/7/13) --> 13/10/7 sek.  (na poziomach 1/7/13)
  • Qiyana:
    • Q - Ostrze IXTAL:
      • [ZAKTUALIZOWANO] Złap mnie tylko jeśli potrafisz: Jeśli cel kombinacji E + Q Qiyany wciąż znajduje się w domyślnym zasięgu ataku bohaterki (150 jedn.) pod koniec jej E, uniknięcie tej umiejętności nie będzie możliwe.
      • Dodatkowe obrażenia przeciwko potworom: 25% -->  50%
  • Renekton:
    • Podstawowe statystyki:
      • Podstawowe zdrowie: 575 pkt. --> 590 pkt.
      • Przyrost zdrowia: 87 pkt. --> 92 pkt.
    • W - Bezwzględny drapieżnik:
      • [ZAKTUALIZOWANO] Do przodu: Animacja wzmocnionej wersji umiejętności została przyspieszona o ok. 13%.
      • Czas unieruchomienia samego siebie:  0,525 sek. --> 0,375 sek. (zarówno w przypadku normalnej, jak i wzmocnionej)
  • Sejuani:
    • Q - Arktyczne natarcie:
      • Czas odnowienia: 20/18/16/14/12 sek. --> 18/16,5/15/13,5/12 sek.
      • Obrażenia: 80/130/180/230/280 pkt. (+60% mocy umiejętności) --> 90/140/190/240/290 pkt. (+60% mocy umiejętności)
  • Seraphine:
    • R - Bis:
      • Czas odnowienia: 180/150/120 sek. --> 160/130/100 sek.
  • Sion:
    • W - Kuźnia dusz:
      • Tarcza: 50/75/100/125/150 pkt. (+40% mocy umiejętności) (+8/9/10/11/12% maksymalnego zdrowia) --> 60/85/110/135/160 pkt. (+40% mocy umiejętności) (+8/9/10/11/12% maksymalnego zdrowia)
  • Sylas:
    • Podstawowe statystyki:
      • Podstawowa mana: 280 pkt. --> 310 pkt.
      • Podstawowa regeneracja many: 7 pkt. --> 8 pkt.

Nerfy:

  • Kennen:
    • Q - Grzmiący shuriken:
      • Obrażenia: 85/130/175/220/265 pkt. (+80% mocy umiejętności) --> 75/120/165/210/225 pkt. (+75% mocy umiejętności)
  • Ryze:
    • Q - Przeciążenie:
      • Obrażenia magiczne: 75/100/125/150/175 pkt. (+45% mocy umiejętności)  (+3% dodatkowej many) --> 75/100/125/150/175 pkt. (+40% mocy umiejętności)  (+3% dodatkowej many)
    • E - Fluktuacja magii:
      • Czas odnowienia: 3,25/3/2,75/2,5/2,25 sek. --> 3,5/3,25/3/2,75/2,5 sek.
  • Sona:
    • Podstawowe statystyki:
      • Podstawowy pancerz: 28 pkt. --> 26 pkt.
    • Pasywka - Akord potęgi:
      • Naprawiony błąd: Obrażenia Akordu Potęgi zostają zwiększone o 20-245 pkt (zależne od poziomu) --> 20-240 pkt. (zależne od poziomu)
    • Q - Hymn odwagi:
      • Naprawiony błąd: Nie namierza już przeciwników, których Sona nie widzi.
    • E - Pieśń prędkości:
      • Naprawiony błąd:  Spowolnienie Akordu Potęgi Tempa nie omija efektów osłabiających spowolnienie celu.
  • Soraka:
    • R - Życzenie:
      • Podstawowe leczenie: 150/250/350 pkt. (+55% mocy umiejętności) --> 130/215/300 pkt. (+55% mocy umiejętności)
  • Varus:
    • Q - Przebijająca strzała:
      • Czas odnowienia: 16/14,5/13/11,5/10 sek. --> 16/15/14/13/12 sek.

 

Ultra Rapid Fire:

  • Reset wyważenia
    • ,,W tym wydaniu URF-a wykorzystamy nową strategię wyważającą w modyfikacjach bohaterów dla tego trybu. W ubiegłych latach chcieliśmy osiągnąć idealny współczynnik zwycięstw w tym trybie wynoszący 50%, nie uwzględniając w jaki sposób bohaterowie byli wyważeni na Summoner’s Rift. Zdaliśmy sobie sprawę, iż nie ma potrzeby nadmiernie kombinować przy czymś, co już posiada całkiem niezłe rozwiązanie. Zamiast skupiać się na osiągnięciu współczynnika zwycięstw rzędu 50% dla wszystkich bohaterów, nasza nowa strategia będzie polegała na dostosowywaniu bohaterów w URF-ie (i przyszłych trybach gry) w taki sposób, by ich współczynniki zwycięstw były podobne do tych z Summoner’s Rift. Będzie to lepiej współgrało z różnorodnymi okolicznościami mającymi wpływ na to, że bohaterowie nie mają stałego współczynnika zwycięstw na poziomie 50% na Summoner’s Rift, takimi jak ich niska popularność czy nisza rozgrywki. Ponieważ takie podejście może oznaczać wiele zmian, większość* typowych modyfikacji bohaterów dla URF-a zostanie usunięta na pierwsze kilka dni patcha 11.19. Będą to mnożniki procentowe do zadawanych obrażeń, otrzymywanych obrażeń, leczenia i tarcz. Indywidualne zmiany mechanik, takie jak otrzymywanie więcej niż 3 gwiazdek przez Aureliona Sola, pozostają bez zmian. W trakcie patcha 11.19 wprowadzimy jego aktualizację, która przyniesie wyważenia dla bohaterów w URF-ie odpowiadające naszym zamiarom."
      • Miauć: Yuumi zachowa -15% zadawanych obrażeń, +20% otrzymywanych obrażeń i -30% leczenia.
  • Tarcze
    • ,,W poprzednich wydaniach URF-a osłabialiśmy tarcze jedynie pod kątem skalowania tarcz umiejętności bohaterów. Chcemy mieć pewność, że nie pominiemy nowych bohaterów, VGU bohaterów i bardziej obfitych w zmiany patchów, więc jednakowo osłabiamy wszystkie tarcze na każdym bohaterze w taki sam sposób, jak robiliśmy to w przypadku leczenia."
      • Zmniejszenie wytrzymałości tarczy w URF-IE: 50% mniejsze skalowanie --> 30% osłabienie ogólne
  • Złoto przyznawane za zabite stwory w alei:
    • ,,Gdy daaaawno temu aktualizowaliśmy wartości złota za zabijanie stworów na Summoner’s Rift, URF nie był do tego odpowiednio dostosowany. Naprawiamy to i opieramy nowe wartości na prostym zwiększeniu procentowym względem Summoner’s Rift. Dzięki temu różnice będą łatwiejsze do zrozumienia i unikniemy ich niespójności w przyszłości. Jednocześnie nieco zmniejszamy ogólną ilość złota w URF-ie we wczesnej fazie gry."
      • Nagroda za stwory czarujące w URF-IE: 21 szt. złota --> 19,6 szt. złota (14 szt. złota na Summoner’s Rift)
      • Nagroda za stowry walczące w zwarciu W URF-IE: 27 szt. złota --> 29,4 szt. złota (21 szt. złota na Summoner’s Rift)
      • Nagroda za stwory oblężnicze w URF-IE: 100 szt. złota --> 84 szt. złota (60 szt. złota na Summoner’s Rift)

Clash mistrzostw:

Tworzenie drużyn na pierwszy weekend wydarzenia Clash Mistrzostw będzie możliwe od 27 września. Mecze będą się rozgrywać 2 i 3 października. Oprócz standardowych nagród Clash w postaci trofeum, banera i logo Clash Mistrzostw zapewnia dodatkową Kapsułę łupów, która zawiera:

  • 1. miejsce (zarówno dla posiadaczy biletów podstawowych, jak i ulepszonych): (1) Kula wydarzenia Mistrzostwa + (1) Losowa trwała skórka Mistrzostw* + (1) Ikona Clash Wysłanników Smoków 2021.
  • 2-7. miejsce (dla posiadaczy biletów ulepszonych): (1) Losowa trwała skórka Mistrzostw* + (1) Ikona Clash Wysłanników Smoków 2021.
  • 8-15. miejsce (dla posiadaczy biletów ulepszonych): (1) Losowy odłamek skórki Mistrzostw* + (1) Ikona Clash Wysłanników Smoków 2021.
  • Dla wszystkich innych uczestników wydarzenia Clash Mistrzostw (zarówno dla posiadaczy biletów podstawowych, jak i ulepszonych): (1) Ikona Clash Wysłanników Smoków 2021

Śledzenie PT Clash — Gracze będą teraz mogli sprawdzić swoje postępy PT w sezonie w zakładce Clash, wliczając w to nagrody za koniec sezonu i progi PT.

 

Nowe progi kar:

  • AFK - KRĄG 1. : 5-minutowe opóźnienie kolejki na 5 gier.
  • AFK - KRĄG 2. : 10-minutowe opóźnienie kolejki na 5 gier.
  • AFK -KRĄG 3. : 15-minutowe opóźnienie kolejki na 5 gier.
  • [NOWOŚĆ] AFK - KRĄG 4. : 15-minutowe opóźnienie kolejki na 5 gier + zablokowanie kolejki na 24 godziny.
  • [NOWOŚĆ] AFK - KRĄG 5. : 15-minutowe opóźnienie kolejki na 5 gier + zablokowanie kolejki na 3 dni.
  • [NOWOŚĆ] AFKKRĄG 6. : 15-minutowe opóźnienie kolejki na 5 gier + zablokowanie kolejki na 7 dni.
  • [NOWOŚĆ] AFK - KRĄG 7. : 15-minutowe opóźnienie kolejki na 5 gier + zablokowanie kolejki na 2 tygodnie.

 

Klien League:

  • Naprawione błędy:
    • Naprawiono błąd powodujący, że ekrany niektórych graczy zawieszały się przy przeglądaniu run w trakcie wyboru bohaterów lub w zakładce Kolekcja.
    • Naprawiono błąd powodujący wydłużony czas oczekiwania na statystyki po zakończeniu gry.
    • Menu pojawiające się po kliknięciu prawym przyciskiem myszy na imię znajomego w panelu społeczności nie zniknie, dopóki gracz nie wybierze akcji lub nie kliknie poza nim.
    • Dźwięki panelu społeczności (przy wiadomościach i klikaniu) będą znowu prawidłowo odtwarzane.

Naprawione błędy i drobne zmiany:

  • Podstawowe linie dialogowe Fiory zostały zremasterowane — teraz brzmią wyraźniej i są spójniejsze.
  • Poprawiliśmy opisy runy kluczowej Drapieżnik, by odzwierciedlały zmiany wprowadzone w patchu 11.18.
  • Q — Wysysające Uderzenie Nasusa teraz aktywuje efekty przedmiotów, które występują po zadaniu obrażeń od umiejętności (takich jak Nawałnica Luden czy Łza Bogini).
  • Naprawiono błąd powodujący, że Q — Fala Ostrzy Irelii czasem (aczkolwiek bardzo rzadko) zadawała podwójne obrażenia.
  • Naprawiono błąd powodujący, że jeśli E — Heroiczny Zamach Akshana został rzucony i nie trafił we fragment terenu, podczas gdy jego Q — Bumerang Mściciela był w locie, bohater mógł natychmiast rzucić kolejny Q — Bumerang Mściciela.
  • E — Niezłomność Brauma będzie poprawnie blokować obrażenia zadawane przez Q — Porażającą Eksplozję Jayce’a, jeśli są to pierwsze obrażenia zadane tarczy Brauma przez bohatera.
  • Naprawiono błąd powodujący, że umiejętność bierna — Przemiana Pustki Malzahara nie obniżała prawidłowo obrażeń z ataków i umiejętności, które aktywują efekt bierny Rozerwania Duszy Nocnego Żniwiarza.
  • Naprawiono błąd powodujący, że efekty wizualne Q — Gwiezdnej Fali Aureliona Sola, gdy ten wyłaniał się z mgły wojny, były źle zsynchronizowane i pojawiały się dalej, niż znajdował się dysk.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Taliyah nie mogła użyć ponownie Q dopóki nie odnowił się efekt jej umiejętności biernej, jeżeli użyła Q — Utkanej Salwy na Wyjałowionej Ziemi bez poruszania się.
  • Zaćmienie nie zapewnia już wszechwampiryzmu przeciwko namierzalnym obiektom stworzonym przez bohaterów, takim jak beczki Gankplanka czy grzyby Teemo.
  • Ostrze Dorana i Krwiożerczy Łowca nie przyznają już fizycznego wampiryzmu przeciwko totemom.
  • Klątwa Icathii, wzmocniona wersja Szczelinotwórcy, którą może wykuć Ornn, teraz prawidłowo przyznaje 8 pkt. mocy umiejętności za każdy legendarny przedmiot.
  • Naprawiono błąd powodujący, że dodatkowe obrażenia Piaskowego Machnięcia (użycia) Szponu Ciemnego Typa nie były nakładane podczas użycia na zbyt bliskim dystansie.
  • Naprawiono błąd powodujący, że gracz trafiony przez R — Zmianę Przeznaczenia Barda na chwilę przed aktywacją Piaskowego Machnięcia (użycia) Szponu Ciemnego Typa nie mógł używać umiejętności, gdy inercja dobiegła końca.
  • Naprawiono błąd powodujący, że efekt bierny Rozerwania Duszy Nocnego Żniwiarza nie aktywował się przeciwko wrogim bohaterom, którzy byli w stanie inercji, podczas gdy przedmiot został kupiony.
  • Naprawiono błąd powodujący, że jeśli bohater zakupił Mroźne Serce, gdy był martwy, Pieszczoty Zimy (efekt bierny tego przedmiotu) aktywowały się na bohaterach, którzy zostali niedawno trafieni przez kupującego.
  • Naprawiono błąd powodujący, że ostrza Irelii nie zmieniały koloru, gdy miała 4 ładunki umiejętności biernej — Ioniańskiego Zapału.

 

Skiny:

Vex Zwiastunka Brzasku: 

092121_Dawnbringer_Vex_Splash.jpg

 

Morgana Zwiastunka Brzasku:

092121_Dawnbringer_Morgana_Splash.jpg

 

Yone Zwiastun Brzasku:

092121_Dawnbringer_Yone_Splash.jpg

 

Tryndamere Zwiastun Nocy:

092121_Nightbringer_Tryndamere_Splash.jp

 

Lillia Zwiastunka Nocy:

092121_Nightbringer_Lillia_Splash.jpg

 

Kayn Zwiastun Nocy:

092121_Nightbringer_Kayn_Splash.jpg

 

Kayn Zwiastun Nocy (Prestiżowa Edycja):

092121_Prestige_Nightbringer_Kayn_Splash

 

Jarvan IV Mistrzostw 2021:

092121_Worlds_2021_JarvanIV_Splash.jpg

Chromy:

Vex Zwiastunka Brzasku: 

092121_Dawnbringer_Vex_Chromas.jpg

 

Morgana Zwiastunka Brzasku:

092121_Dawnbringer_Morgana_Chromas.jpg

 

Yone Zwiastun Brzasku:

092121_Dawnbringer_Yone_Chromas.jpg

 

Tryndamere Zwiastun Nocy:

092121_Nightbringer_Tryndamere_Nightbrin

 

Lillia Zwiastunka Nocy:

092121_Nightbringer_Lillia_Chromas.jpg

 

Kayn Zwiastun Nocy:

092121_Nightbringer_Kayn_Chromas.jpg

 

Jarvan IV Mistrzostw 2021:

092121_Worlds_2021_JarvanIV_Chromas.jpg

 

Co sądzisz o nowych zmianach? Co byś zmienił w następnym patchu? Który z nowych skinów ci się najbardziej podoba?

Wypowiedz się pod postem :-D

Edytowane przez MzDevil
  • Lubię to! 1

Sygnatura.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...