Skocz do zawartości
Przejdź do tematu

Rekrutacja na Admina Serwera!

Nie czekaj za adminem! Zrób to szybciej sam!

-Czujesz się na siłach? Już teraz złóż podanie!

Przejdź do tematu

Głosuj z nami!

Zagłosuj razem z nami na serwery

i zgarnij przywileje z głosowania!

Przejdź do tematu

Nowość na Cs-Zone

Nowy szablon zagościł w Zoniakach

- pomóż nam się rozwijać i zgłoś błąd!

Sponsorzy / Partnerzy

Podanie Na Grafika

Alojz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

• Imię: Patryk 
  • Opisz swoją osobę: Jestem Patryk pochodzę z woj. Śląskiego  a dokładnie nie daleko Gliwic czyli Pławniowice. Jestem uczniem klasy 2 Technikum w szkole im Generała Stefana Roweckiego "GROTA" w Gliwicach na profilu Technik Mechanik Lotniczy. Od dziecka gram w  piłkę nożną, od najmłodszych lat również interesowałem się strażą pożarną i całym światem związanym z ratowaniem ludzi. Gdy miałem 12 lat pierwszy raz leciałem samolotem i bardzo mi się spodobała budowa statku powietrznego, więc wybrałem właśnie ten kierunek. W wolnych dla mnie chwilach gram w gry jakiegoś cska czy lola ze znajomymi. Od czasu do czasu robię grafiki, nigdy o tym nie mówiłem głośno że zajmuje się grafikami ponieważ te grafiki które zrobiłem były dla osób prywatnych, dla zespołu muzycznego, czy dla Ochotniczej Straży w Pławniowicach do której osobiście należę.
  • Co cię skłoniło do napisania podania?:  Duża chęć robienia grafik dla  osób z sieci. 
  • Dlaczego ty?: Moim zdaniem mam wieczorami dużo wolnego czasu i żeby zabić tzw. "nude"  będę mógł robić grafiki  dla społeczności.
  • Ile czasu poświęcasz na forum dziennie?: W obecnym czasie od 1-3h dziennie jestem na forum.
  • Link do minimum 3 prac: Prace na dole <3.
  • Kontakt: FB, INSTA, TS, DC.
  •  

Happyband.png

PCT.png

Happyband (2).png

Fix.png

• Kocham to! 2

Przestań marzyć zacznij działać... 4.jpg

+ podanie

+/- te prace, dupy nie urywajo

+ duże zaangażowanie w życie sieci

na tak

• Kocham to! 1

mikinov sygnatura.png

+ wiek

+ aktywność na forum