Moderator Alojz Napisano 11 Listopada 2021 Moderator Udostępnij Napisano 11 Listopada 2021 Imię: Patryk Wiek: 16 Opisz swoją osobę: Jestem Patryk pochodzę z woj. Śląskiego a dokładnie nie daleko Gliwic czyli Pławniowice. Jestem uczniem klasy 2 Technikum w szkole im Generała Stefana Roweckiego "GROTA" w Gliwicach na profilu Technik Mechanik Lotniczy. Od dziecka gram w piłkę nożną, od najmłodszych lat również interesowałem się strażą pożarną i całym światem związanym z ratowaniem ludzi. Gdy miałem 12 lat pierwszy raz leciałem samolotem i bardzo mi się spodobała budowa statku powietrznego, więc wybrałem właśnie ten kierunek. W wolnych dla mnie chwilach gram w gry jakiegoś cska czy lola ze znajomymi. Od czasu do czasu robię grafiki, nigdy o tym nie mówiłem głośno że zajmuje się grafikami ponieważ te grafiki które zrobiłem były dla osób prywatnych, dla zespołu muzycznego, czy dla Ochotniczej Straży w Pławniowicach do której osobiście należę. Co cię skłoniło do napisania podania?: Duża chęć robienia grafik dla osób z sieci. Dlaczego ty?: Moim zdaniem mam wieczorami dużo wolnego czasu i żeby zabić tzw. "nude" będę mógł robić grafiki dla społeczności. Ile czasu poświęcasz na forum dziennie?: W obecnym czasie od 1-3h dziennie jestem na forum. Link do minimum 3 prac: Prace na dole <3. Kontakt: FB, INSTA, TS, DC. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikinov Napisano 11 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2021 + podanie +/- te prace, dupy nie urywajo + duże zaangażowanie w życie sieci na tak 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...