2nud3k.NET Napisano 7 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2022 Siemanko Nazywam się Jakub. Mam już 26 lat (ehh zapierdziela ten czas) i mieszkam jeszcze niedaleko Hamburga. Jeszcze, bo w planach już jest przeprowadzka w okolice Berlina. Jestem stażystą w firmie CAP na stanowisku Junior Game Designer, co oznacza że zajmuje się quest storytellingem i wdrażaniem ich do gier/VR. Studiuje w Łodzi, wiadomo - profil programista. W wolnym czasie grzebie przy grach (preferowany język to unity c#, ale c++ też nie gardzę :)), jak już wspomniałem studiuję i jeżdżę na longboardzie. Na forum trafiłem przez znajomych, raczej już nie gram w csa (brak czasu na samo granie), kiedyś hobbystycznie zajmowałem się pawnem, serwerem i trollowaniem :D Rozejrzeć się po waszym forum może znajdę coś dla siebie. :) 1 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junior Administrator Bozydar Napisano 7 Stycznia 2022 Junior Administrator Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2022 Cześć i czołem zoniaku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel Kamil Napisano 7 Stycznia 2022 Właściciel Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2022 Witamy ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikinov Napisano 7 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2022 hejo mordzia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAMI Napisano 7 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2022 Witam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ItachiUchiha Napisano 7 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2022 (edytowane) Witam Mordko w naszym gronie ! Fajna prace masz i studia,może kiedyś pogadamy o twojej pracy brzmi ciekawie ;) Pozdrawiam. Edytowane 7 Stycznia 2022 przez ItachiUchiha 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...