Matcik Napisano 22 Września 2020 Udostępnij Napisano 22 Września 2020 Imię: Mateusz Wiek: Ukończone 15 lat. Coś o sobie: Jak już wiecie jestem Administratorem na 2 serwerach tej sieci. Lubię jeździć na rowerze, słuchać i tworzyć składanki. Lubię se popykać w csa, a jak już to na OM, Only Awp. I 1 Vs 1. Jestem osobą, która ma bujną wyobraźnię. Jestem miły, cierpliwy i odpowiedzialny. Ile czasu dziennie poświęcasz forum?: Zależnie od dnia, ale na pewno z ~3h, ponieważ jest czas szkolny w weekendy może trochę dłużej. Doświadczenie: Nie mam żadnego doświadczenia, lecz jestem otwarty na nowe możliwości i chciałbym zdobyć te doświadczenie i umiejętność. Jaką dyscypliną sportową chciałbyś się zająć w Lidze Typera?:Myślę, że na początek Esport, jednak później chciałbym rozszerzyć swoje obowiązki. Przekonaj nas, dlaczego akurat Ty masz zostać Typerem? (dłuższa wypowiedź): Każdy może napisać, że chciałbym zostać, proszę itp., ale to nie jest tylko ranga i przywileje, a dużo wymagającej i obowiązkowej”pracy”.Zapewniam, że włożę w te stanowisko swoje serce i mózg. Będę dbał o te strefy, jak o serwery. Nie mam żadnego doświadczenia, ale chce je zdobyć i rozwijać. Dlaczego TY? To prostu, i trudne pytanie, bo łatwo na nie odpowiedzieć, ale czy szczerze? Ja, Mateusz, gwarantujemy wam i społeczności, że będziemy się powiększać i ulepsza. Myślę, że jeśli się dostane, będzie nam się kozak współpracowało i co najważniejsze, bawiło i miło spędzano czas. Moja wypowiedź się na tym kończy, ale nie starania. Pozdrawiam. Kontakt (np. GG, Steam): Steam, Teamspeak oraz wiele innych komunikatorów. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bozydar Napisano 22 Września 2020 Udostępnij Napisano 22 Września 2020 +podanie +duże chęci +pracowity +wolne miejsce na stanowisku Typera +/-wiek Byłbym tutaj za okresem próbnym. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...