Skocz do zawartości

[Przyjęte] • Podanie na stanowisko Typer’a

Matcik

Rekomendowane odpowiedzi

Imię: Mateusz
Coś o sobie: Jak już wiecie jestem Administratorem na 2 serwerach tej sieci. Lubię jeździć na rowerze, słuchać i tworzyć składanki. Lubię se popykać w csa, a jak już to na OM, Only Awp. I 1

Vs 1. Jestem osobą, która ma bujną wyobraźnię. Jestem miły, cierpliwy i odpowiedzialny. 
Ile czasu dziennie poświęcasz forum?: Zależnie od dnia, ale

na pewno z ~3h, ponieważ jest czas szkolny w weekendy może trochę dłużej.
Doświadczenie: Nie mam żadnego doświadczenia, lecz jestem otwarty na nowe możliwości i chciałbym zdobyć te doświadczenie i umiejętność.
Jaką dyscypliną sportową chciałbyś się zająć w Lidze Typera?:Myślę, że na początek Esport, jednak później chciałbym rozszerzyć swoje obowiązki.
Przekonaj nas, dlaczego akurat Ty masz zostać Typerem? (dłuższa wypowiedź): Każdy może napisać, że chciałbym zostać, proszę itp., ale to nie jest tylko ranga i przywileje, a dużo wymagającej i obowiązkowej”pracy”.Zapewniam, że włożę w te stanowisko swoje serce i mózg. Będę dbał o te strefy, jak o serwery. Nie mam żadnego doświadczenia, ale chce je zdobyć i rozwijać. Dlaczego TY? To prostu, i trudne pytanie, bo łatwo na nie odpowiedzieć, ale czy szczerze? Ja, Mateusz, gwarantujemy wam i społeczności, że będziemy się powiększać i ulepsza. Myślę, że jeśli się dostane, będzie nam się kozak współpracowało i co najważniejsze, bawiło i miło spędzano czas. Moja wypowiedź się na tym kończy, ale nie starania. Pozdrawiam.
Kontakt (np. GG, Steam):  Steam, Teamspeak oraz wiele innych komunikatorów.

• Lubię to! 1

+podanie

+duże  chęci

+pracowity

+wolne miejsce na stanowisku Typera

+/-wiek

Byłbym tutaj za okresem próbnym.

• Kocham to! 1